דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברת הימלאיה מוצרי טיפוח ובריאות -כל הטיפים להתמודד עם החורף 

מאת    [ 29/10/2009 ]

מילים במאמר: 505   [ נצפה 2402 פעמים ]



בהימלאיה יודעים להתמודד עם החורף
הסתיו והחורף מביאים עימם לא רק רוחות וגשם, אלא גם תחושת עייפות ומתח המלווים לעיתים בתופעות כמו עצירות, עור יבש, חוסר סבלנות, קשיים בריכוז והפרעות בשינה. איילת אופיר - מטפלת בכירה ברפואת האיור- וודה מחברת הימלאיה - מוצרי טיפוח ובריאות, נותנת עשר עצות מרפואת האיור-וודה אשר תסייענה לנו למנוע תופעות אלו

? שעות שינה קבועות. עצה מועילה מאד (גם אם קשה לחלק מאיתנו) היא לשכב לישון תמיד באותה השעה בערב (מאד רצוי להיכנס למיטה בסביבות השעה 22.00) ולקום תמיד באותה השעה בבוקר.
? אוכל מזין. בחורף מומלץ לאכול מזונות עשירים, כבדים ומזינים הבונים את רקמות הגוף. תבשילים, מרקים, נזידי עדשים ודייסות הם המזונות העדיפים בתקופה זו של השנה. רצוי להוסיף למזון מעט שמן או גהי )חמאה מזוקקת) בזמן הבישול כמו גם תבלינים מחממים (קינמון, ג'ינג'ר, פלפל שחור וכדומה).
? ארוחות מסודרות. מאד חשוב להקפיד לאכול בשעות קבועות. לא חובה לאכול ארוחת בוקר גדולה אם לא רעבים, אך כדאי להתאים אותה לסדר היום שלנו. את ארוחת צהריים רצוי לאכול בין השעות 12.00 ו- 14.00 (בשעות בהם מערכת העיכול בשיאה) ומומלץ שזו תהיה ארוחה חמה (אוכל מבושל) שתכיל את מנת החלבון היומית. ארוחת ערב מומלץ לאכול בשעות הערב המוקדמות ולא אחרי השעה 20.00.
? ארוחות ביניים. הפסקות ארוכות בין ארוחה לארוחה אינן מומלצות לעונה הקרה ולכן בסתיו ובחורף מומלץ לשלב ארוחות ביניים. דייסת אורז או פירות מבושלים (לפתן) אידיאליים כחטיף בין הארוחות. הדגש הוא על הוא על "חם ומבושל" ולא רצוי כלל לאכול מזונות קרים ויבשים בין הארוחות כגון כריכים, או דגנים.
? שתייה. שתיית תה ג'ינג'ר חם במשך היום תשמור על חום הגוף ותספק את כמות הנוזלים הרצויה. לפני השינה ניתן לשתות כוס חלב חם עם ג'ינג'ר וקצת דבש. להזכירכם כי את הדבש אין לחמם מעל 40 מעלות !
? חיזוק מערכת החיסון. בחורף אנו חשופים יותר למחלות בגלל תנאי מזג האוויר. מומלץ לחזק את מערכת החיסון והגוף על ידי נטילת צמחי מרפא. למשל פרי האמלקיAMALAKI (EMBLICA OFFICIALIS) . הפרי מחזק את מערכת החיסון ורקמות הגוף, עשיר מאד בוויטמין C ונוגדי חמצון. לפרי האמלקי פעילות אנטי ויראלית, הוא מחזק את השיער והציפורניים, משפר את הראיה ואת מראה העור.
? הטיפול בעור. בסתיו ובחורף רבים הסובלים מעור יבש. שימוש קבוע בקרם גוף ושמני עיסוי יועילו מאד. עיסוי בבוקר בשמן שומשום חם (מכבישה קרה) הינו רוטינה איור-וודית יומית העוזרת להוריד מתח, לחמם את הגוף ולהרגיע.
? כפות הרגלים. מומלץ לרכך ולשמן את הכפות הרגליים מדי יום עם קרם מיוחד לאזור זה.
? פעילות פיזית קלה. על מנת להתחבר לגוף מחדש ולהתרגע מומלץ לבצע תרגילי יוגה קלים ומתיחות. הליכה היא תרגול מצוין, אם קר בחוץ כדאי להגן על האוזניים מן הקור והרוח.
? חמימות בעזרת אור וצבע. לצבע יש השפעה מאזנת עלינו. בעונה הקרה נרגיש הכי טוב עם צבעים חמים כגון צהוב כתום ואדום.


אירו-ודה - מדע החיים
משמעות המילה איור-ודה היא בתרגום מסנסקריט מדע החיים. האיור-ודה היא שיטת הרפואה העתיקה ביותר שניתנה לאנושות על ידי חכמי הודו לפני למעלה מ- 5000 שנה, לאיור-ודה שני צדדים - מצד אחד היא ידועה כמדע בריאות ואורח חיים נכון המביא את האדם להגשמה מקסימלית, ומצד שני היא רפואה טבעית - הוליסטית רחבה.



אתר החברה - www.himalayail.co.il
הכותבת מנכ"לית משרד שירון יחסי ציבור, משרד בוטיק המתמחה: בצרכנות, חינוך, תרבות פיננסים ואירועים מיוחדים.
www.shiron.biz



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב